Ներքին Գետաշեն գյուղի դպրոցի սովորողների և ուսուցիչների խմբի ընդունելությունը

         

 12188549_113448755682892_837963936_n 

Ներքին Գետաշենի միջնակարգ դպրոցի  «Մուշ» պարային խումբ

Մասնակիցներ

  1. Հովսեփյան Կարինե դասավանդող 077614365
  2. Եղիազարյան Անուշ դասավանդող 077644796
  3. Սարգսյան Մասիս 11-րդ դասարան
  4. Հովսեփյան Արամ 12-րդ դասարան
  5. Մարտիկյան Կարո 12-րդ դասարան
  6. Գասպարյան իշխան 12-րդ դասարան
  7. Վարդանյան Վարդան 11-րդ դասարան
  8. Բարսեղյան Աշոտ 12-րդ դասարան
  9. Սարգսյան Կորյուն 12-րդ դասարան
  10. Հովնիկյան Հովիկ 11-րդ դասարան
  11. Պողոսյան Վանիկ 12-րդ դասարան
  12. Հակոբյան Լևոն 12-րդ դասարան
  13. Հովհաննիսյան Սոսի 12-րդ դասարան
  14. Գորանչյան Անահիտ 12-րդ դասարան
  15. Հովնիկյան Աննա 12-րդ դասարան
  16. Պետրոսյան Սյուզի 8-րդ դասարան
  17. Հովհաննիսյան Արփինե 8-րդ դասարան

                                Ծրագիր

28102015թ

11-30-12:00 Ներքին Գետաշենի  միջնակարգ դպրոցի սովորողների ժամանում Երևան,

12։00-13։00 – Դիմավորում, տեղավորում

13:00-14:00- Շրջայց Քոլեջում

14։00-15:00-Միասնական աշխատանք «Սեբաստիա» պտղատու այգում

15։15- Մասնակցություն Մեդիաչորեքշաբթիին

17։00-Ընթրիք

17։45- Թափառումներ երեկոյան Երևանում

22։00- Օրվա ամփոփում, քուն

29102015թ

8։00- Վերկաց

8։15-Նախաճաշ

9։00- 9։20  Ընդհանուր պարապմունք

9։30-10:30 Պարատուն

11:00-13:00 Այցելություն Գեղարվեստի դպրոց

13:00-14:00 Միասնական աշխատանք «Սեբաստիա» պտղատու այգում

14։30- Ճաշ

15։00-16։00 Շրջայց դպրոց պարտեզում, գյուղացիական տնտեսություն

16։00- 17:00 Հանգիստ

17։00- Ընթրիք

17։45 -Կլոր սեղան

22։00- Օրվա ամփոփում, քուն

30102015թ

8։00- Վերկաց

8։15-Նախաճաշ

9։00- 9։20 Ընդհանուր պարապմունք Քոլեջում

10:00- 11:00 Գետաշենի «Մուշ» պարային խմբի ելույթը

13։00- Ճանապարհում

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s