Թվաբանության ուսուցում։ Մի գիտափորձի պատմություն

Անցյալ դարասկզբին (1929թ.) ԱՄՆ-ում իրականացված այս գիտափորձի պատմությունը հետաքրքիր էր իր աժմեականությամբ։

Հայտնագործությունները, ինչպես գիտենք, արվում են այն ժամանակ, երբ կոտրվում են «ամենաճիշտ» և «ամենատրամաբանական» թվացող ավանդական կաղապարները։

Կարծում ենք, որ հատկապես տարրական դպրոցում և միջին դպրոցի ցածր դասարաններում  ոչ միայն մաթեմատիկան, այլ նաև մյուս բոլոր «գիտակարգ»-առարկաները  (օրինակ՝ պատմություն-հասարակագիտություն, օտար լեզուներ, մայրենի լեզվի քերականություն) չեն կարող հանդես գալ որպես առարկայի գիտական, համակարգված հիմունքների ուսուցում։ Դրանք միայն մեկ գլոբալ խնդիր ունեն լուծելու. երեխային «սովորել սովորեցնել»։

Իսկ «սովորել սովորեցնելը» ենթադրում է երեխային սովորեցնել գրել-կարդալ, տրամաբանել, տրամաբանված խոսք կառուցել, մտքերը ճիշտ և հետևողականորեն արտահայտել, հետազոտել, պրպտել, շրջապատող աշխարհի մասին հարցեր ձևակերպել և այդ հարցերի պատասխաններն ինքնուրույն, երբեմն նաև մեծահասակի զգույշ և նրբանկատ օգնությամբ գտնել և այլն։

Այս տեսանկյունից գիտափորձը և նրա արդյունքները շատ հետաքրքիր և ոգևորող են։

Շնորհակալություն այն հայերեն ներկայացնելու համար։

 

Գայանե Թերզյան

Անահիտ Մելքոնյան

Վարդուհի Պետրոսյան

 

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s